piątek, 2 sierpnia 2013

Z kamerą wśród sklepów z mazidłami. Lawendowa Mydlarnia i olej macadamia

W poszukiwaniu olejku makadamia w dobrej cenie (bez wielkich kosztów przesyłki), zrobiłam mamy risercz krakowskich sklepików z olejami i innymi naturalnymi dobrodziejstwami (zaznaczam, że większość z nich działa również jako sklepy internetowe). Poszukiwania zakończyły się sukcesem. Teraz postaram się na bieżąco polecać miejsca warte odwiedzenia, nie tylko ze względu na cenę produktów (chociaż to mój priorytet), ale i wybór mazideł i ich jakość (to mój drugi priorytet rzecz jasna). Bardzo ważny jest dla mnie również stosunek do klienta, bo lubię kiedy ktoś traktuje mnie jak miłego gościa i cierpliwie służy pomocą, kiedy tego potrzebuję i odpowiada na niezliczoną ilość pytań. Sklepem, który mnie uwiódł ostatnio jest Lawendowa Mydlarnia.

Poszukiwałam w pocie czołu olejku makadamia i zależało mi, żeby był w korzystnej cenie i najlepiej, żebym mogła go sobie odebrać osobiście.

Lawendowa Mydlarnia to sklep, który ma swoje stacjonarne oddziały w Krakowie w Centrum Handlowym M1 oraz na ul.Karmelickiej 42, ale można również zrobić zakupy przez Internet i np. odebrać przesyłkę z paczkomatu.

Co od razu mi się spodobało to program rabatowy.

Kiedy zarejestrujemy się w sklepie dostajemy od razu -10% zniżki na całe zakupy. Kolejny zakup to zniżka 2% i następne to kolejno: 4%, 6% i 8% zniżki, a później na każdy zakup mamy już 10% zniżki. Doceniam sklepy, które dbają o klienta i proponują mi coś więcej niż tylko same zakupy i wciśnięcie towaru, ale starają się żebym poczuła się STAŁĄ klientką, która dostaje coś extra za sam fakt dokonania zakupu.

Dodatkowo jeśli zrobicie zakupy za kwotę powyżej 150zł - wysyłka będzie gratis.


Mój Olej Macadamia bio 100ml kosztował normalnie 23,50zł, a ja ze zniżką nabyłam go za 21.15zł i ustaliłam odbiór osobisty w M1, więc jestem do przodu, bo raz że dostałam zniżkę, a dwa że sama odbiorę produkt :)

Zadałam obsłudze mailem mnóstwo pytań i bardzo szybko dostałam na nie odpowiedź, więc czuję się w pełni zadowolona i usatysfakcjonowana.

Z przyjemnością zacznę testować olejek i o efektach poinformuję Was wkrótce:)








Sam sklep kusi mnie również innymi produktami do włosów i nie tylko.


Bardzo interesująco wygląda "Balsam do włosów 7 olejów". W balsamie znajdziemy oleje takie tak: olej z oliwy z oliwek, laurowy, z czarnuszki, kastor, kukurydziany, migdałowy, sezamowy, z kwiatów pomarańczy.



Nie próbowałam jeszcze oleju arachidowego, ale ostatnio ciągnie mnie do takich niestandardowych olejków... więc może się skuszę. Ale po kolei - najpierw wykorzystam chociaż trochę tych które mam :)


1 komentarz:

Nie trzeba wydawać fortuny by być piękną i modną:) Zachęcam do wspierania mojego zapału komentarzami:)