czwartek, 8 sierpnia 2013

Dobra maska to dobry olej - Oilmedica z olejem kokosowym (recenzyjnie)




Po upalnym weekendzie przedstawiam wam mój typ na ten miesiąc - Oilmedica: Maska i odżywka do włosów `Olej kokosowy i 8 składników odżywczych`. Kupiłam go namówiona przez koleżankę, chociaż nie lubię niepotrzebnych komplikacji (wkładanie do ciepłej wody i babranie się w niej), ten olej zaskoczył mnie nie tylko zapachem, ale i działaniem. Cenowo sto nie najgorzej, chociaż jest droższy niż zwykłe odżywki. Ja go kupiłam za niecałe 19zł.




Maska jest z olejem kokosowym, więc konsystencja jest bardziej gęsta niż zwykły olej i dlatego musimy ją umieścić w ciepłej wodzie na kilka minut, zanim nałożymy na włosy. Ja z reguły nakładam oleje na zwilżone włosy, więc po zwilżeniu otworzyłam opakowanie i potraktowałam włosy pięknie pachnącym olejkiem. Przypomina to zapach trawy cytrynowej, ma lekko żółtawy kolor i to miła odmiana po ciężkich olejach, które czasem pachną zaskakująco:-)


Moje włosy są niskoporowate i kochają tę odżywkę.

Po spłukaniu odżywki (myję dwa razy: szamponem bez silikonów i zwykłym szamponem pielęgnacyjnym - ostatnio Yves Rocher z bawełną) włosy są gładkie, odżywione, łatwiej się rozczesują i wyraźnie są szczęśliwe:-)

Traktuję włosy również mgiełką Green Pharmacy (właściwie to eliksir a nie mgiełka), Jantarem i jedwabiem na końcówki. Włosy spryskuję również Bio Silkiem z jedwabiem, co delikatnie je unosi. Odżywka Oilmedica dopełnia procesu pielęgnacji i widzę wyraźne efekty. Zdecydowanie polecam wszystkim włosomaniaczkom i nie tylko.

Kiedy będę miała możliwość zrobię zdjęcie efektom moich działań (tzn.moim włosom).


ale ale...
Jakie oleje znajdziemy w składzie?

Cocos Nucifera (Coconut) Oil - czysty olej kokosowy
Heliananthus Annus Seed Oil -
olej słonecznikowy
Ricinus Communis (Castor) Seed Oil -
olej rycynowy zimno tłoczony
Emblica Officianalis -
amla
Avena Sativa Kernel Extract -
ekstrakt z nasion owsa zwyczajnego
Lawsonia Intermis Extract - ekstrakt z henny
Centella Asiatica Extract - ekstrakt z Gotu Cola (Wąkrotka azjatycka)
Rosmarinus Officianalis Leaf Extract - ekstrakt z liścia rozmarynu
Cymbopogon Schoenanthus Oil -
olejek z trawy cytrynowej
Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil - olej z cytryny



Brzmi baaardzo kusząco, prawda? :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie trzeba wydawać fortuny by być piękną i modną:) Zachęcam do wspierania mojego zapału komentarzami:)