poniedziałek, 2 września 2013

Piegi dodają urody? A jednak spróbuję się wybielić, czyli krem rozjaśniający na przebarwienia IWOSTIN

Czasem trzeba iść do apteki i kupić coś specjalnego, kiedy okłady z ogórka już nie pomagają. Poza tym przychodzi wiek, kiedy przestajesz zastanawiać się czy na nosie Ci coś wyskoczy czy nie, tylko zaczynasz zwracać uwagę na pierwsze zmarszczki (odpukać jeszcze nie widzę) i piegi, które parę lat temu były urocze, ale teraz byłoby miło mieć cerę w jednym kolorze. Tak więc Anna poszła na zakupy i dzisiaj odebrałam z apteki zamówiony krem IWOSTIN Intensywny Krem Rozjaśniający na Przebarwienia.

Przetrząsnęłam Internet w poszukiwaniu informacji, jaki krem rozjaśniający wybrać?

Chętnie wydałabym więcej gdybym dostałam gwarancję, że zadziała ;) Ale tak jest ze wszystkim i każda z nas na pewno uważa tak samo, więc porzuciłam chć wydania połowy wypłaty na krem i oparłam się na opiniach Internautów, poszperałam w opisach, porównałam ceny kremów i zdecydowałam się na krem IWOSTIN. Mam już krem tej marki spf 50+ i postanowiłam zaufać mu ponownie.

Kupiłam go za 29,71 zł w aptece Dbam o Zdrowie (zamówiłam przez Internet i odebrałam w aptece). Całkiem dobra cena - widziałam w sieci, że normalnie bywa droższy.

Na opakowaniu jest napisane, że kuracja powinna trwać od 6 do 8 tygodni i w jej trakcie a także 10 tygodniu po kuracji należy unikać opalania twarzy i stosować filtry 50+.


Co możemy sobie rozjaśnić?

* przede wszystkim zmiany na skórze powstałe po ekspozycji na promienie słoneczne; kilka piegów na nosie jeszcze przejdzie. Gorzej, jeśli pojawiają się ich całe stadka na czole i policzkach. Są to nie tylko piegi, ale też inne przebarwienia spowodowane promieniowaniem słonecznym

* ostudę - czyli bardzo niefajne przebarwienia na skórze, które pojawiają się również po kontakcie ze słońcem, ale również w ciąży, po antykoncepcji hormonalnej czy u kobiet po 50 roku życia. To brązowe, nieregularne plamy, które najczęściej pojawiają się na policzkach, nad górna wargą, w centralnej części twarzy, na brodzie, nosie i czole.

* plamy starcze

STARTUJEMY!


Zaczynam jutro i zobaczymy jakie będą efekty. Zrobię BEFORE i AFTER więc można będzie ocenić postępy, które mam nadzieję przejdą moje najśmielsze oczekiwania... :)

A Wy macie jakieś doświadczenia z podobnymi kremami?

13 komentarzy:

  1. Kochana koniecznie daj znać jak działa i czy działa:-) Szukam czegoś na przebarwienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka, czuję ciężar odpowiedzialności teraz:) Postaram się przeliczyć każdego piega przed i po, żeby ocena była wiarygodna:)

      Usuń
  2. ja tez mam piegi,chętnie się dowiem czegoś o tym produkcie,czekam na recenzję :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 tygodni to sporo, mam nadzieję że będą efekty coby je móc to pięknie zaprezentować:)

      Usuń
  3. chyba też go kupię, ale nie na piegi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma rozjaśniać co się da, więc można na niego liczyć (taką mam nadzieję; dopiero dziś była pierwsza aplikacja:>)

      Usuń
  4. a próbowałyście kremów z kwasami? ja miałam przebarwienia i wszystko zeszło:) obserwuję i liczę na Ciebie:) www.femmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się na kremem z kwasem migdałowym, ale uznałam że zacznę od takiego rozjaśniającego zwłaszcza, że mam cerę z tendencjami do pękania naczynek, więc wszelkie kwasy owocowe na przykład, u mnie odpadają. Ale ten migdałowy mam na oku i zobaczymy jakie będą efekty po tym Iwostinie:)

      Dziękuję i zapraszam:) Obserwuję, a jak:)

      Usuń
    2. Czytałam teraz dużo o kremach z kwasami, właśnie myślę nad zakupem albo odrazu trzasnę cosmelan :-)

      Usuń
    3. A nie słyszałam o tym zabiegu, ale teraz widzę że sporo osób o nim pisze - może warto się zainteresować...?:)

      Usuń
    4. Podobno działa:-)Kumpela robiła

      Usuń
    5. Na razie spróbuję kremu, bo nie mam poważnych przebarwień, tylko trochę dużo piegów po słońcu, ale za parę lat kto wie:) Jeśli można sobie nieco poprawić wygląd i nie oznacza to od razu zahaczania skóry twarzy o uszy - to czemu nie:)

      Usuń

Nie trzeba wydawać fortuny by być piękną i modną:) Zachęcam do wspierania mojego zapału komentarzami:)