środa, 10 lipca 2013

Outlet popularnych marek na www



Bloga odsłona kolejna - czyli zakupy w Internecie mogą się opłacić i przesyłka nas nie zrujnuje

Sklepem internetowym na który trafiłam w czasie swoich poszukiwań na Allegro (jestem wielką fanką allegrowania, ale o tym może przy innej okazji) jest outletowo.pl. Kupiłam tam sukienkę MOHITO, którą rok wcześniej widziałam w sklepie, przymierzyłam, była cudna, ale profilaktycznie jej NIE kupiłam i później przez pół roku żałowałam.

Rok później znalazłam ją na Allegro i tym samym zostałam klientką outletowo.pl. Znajdziemy tam popularne marki w cenach outletowych (to lubię).

To co mnie irytuje w zakupach przez Internet to kosmiczne ceny za przesyłkę. Ja rozumiem, że nie mogą tego dostarczać za darmo (chociaż czemu by nie ha!), ale płacenie 14zł za dostarczenie cienkich sandałków kosztujących 35zł… to już lekka przesada. Nie po to kupuję coś w sklepie na promocji, żeby przesyłka kosztowała mnie tyle co połowa kwoty za produkt!

Dlatego cenię sklepy które albo – maja niskie koszty przesyłki, albo – mają darmową przesyłkę (oczywiście od pewnej określonej kwoty, żeby nie było darmowej przesyłki od 200zł, bo kaman).

Tak więc ucieszyła mnie informacja, że outletowo.pl zaproponowało darmową wysyłkę dla wszystkich zamówień powyżej 50pln. Dodatkowo przesyłka trafi do nas do 24h, czyli - nie mogłoby być lepiej. Nie wiem ile potrwa promocja, więc warto się rozejrzeć już teraz. Macie też bezpłatną wymianę, właśnie doczytałam :)
Sprzedają kilka popularnych marek:



Sukienka którą zamówiłam trafiła do mnie bardzo szybko, nowa, metkowana, zapakowana – byłam bardzo zadowolona.
Rzadko korzystam z zakupów przez Internet, więc tym bardziej to była miła przygoda.

A dodatkowo mają niespodziankę dla nowych klientów i 10zł rabatu...:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie trzeba wydawać fortuny by być piękną i modną:) Zachęcam do wspierania mojego zapału komentarzami:)