poniedziałek, 15 lipca 2013

Dodatki promocyjne, kapelotki i biżuteryje - THIS IS IT


Poza dobrym ciuszkiem warto rozglądnąć się za dodatkami. Styliście radzą, że warto mieć w szafie 80% klasyki i 20% uzupełnić dodatkami, które są na topie. Z czarnej sukienki dzięki dobrym dodatkom można wyczarować zupełnie nową kreację. Kilka takich fantastycznych dodatków udało mi się ostatnio upolować - czasem warto odwiedzać sklepy do których nie wchodzimy zazwyczaj, albo wchodzimy w innym celu (np. bucianym czy kupić półkę do łazienki:>) - bo w ALDO udało mi się upolować super biżuterię, a w Promodzie - cudne perfumy. Poniżej przedstawiam kilka sukcesów promocyjnych, wkrótce część druga:)


Biegając po Promodzie wypatrzyłam półeczkę z perfumami i nabyłam cudne, waniliowe perfumy, które dość długo się trzymają jak na swoją cenę. Zamiast 79zł zapłaciłam 40zł! Perfumy są w trzech różnych wersjach zapachowych, mają 75ml pojemności i naprawdę długo utrzymują się na skórze.
 


Camaieu - niedoceniany często sklep (o czym już wspominałam), ma całkiem ciekawe dodatki. Czasem nudzą mi się ultra modne i podążające za trendami dodatki z H&Mu i lubię poszukać czegoś w mniej oczywistych lokalizacjach. Tutaj naszyjnik, dość uniwersalny, w eleganckich kolorach, dość dobrze wykonany - z 39,90zł na 19,90zł.


Znowu wraca Camaieu - tym razem z ofertą pasków -  za pakiecik 3 pasków zapłaciłam 16.90zł (przecenia z 32zł). Zazwyczaj ubieram ubrania stonowane, rzadko ze wzorami, więc nawet taki krzykliwy kolor jak róż czy srebro, mogą się sprawdzić. Wystarczy pasek do ciemnej sukienki i od razu stylizacja nabiera charakteru.



>>> Część druga wkrótce :)

2 komentarze:

  1. perfumy w promodzie?
    nawet nie wiedziałam!
    oj tak, promocje są super :D i faktycznie, z tego co widzę, to jesteś mistrzynią w ich poszukiwaniu! hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje zaskoczenie było równie duże, ale szczerze (i zdecydowanie) polecam: perfumy są w 3 różnych wersjach zapachowych, mają 75ml pojemności (całkiem spore) i cały dzień utrzymują się na skórze :-) Spodziewałam się, że to będzie taka reklamówka, która znika po 3 godzinach, ale są naprawdę trwałe.

    Postanowiłam, że zacznę pisać bloga o tym w czym jestem naprawdę dobra - czyli wygrzebywanie promocji spod ziemi:)

    pozdrawiam ciepło i zapraszam promocyjnie:)

    OdpowiedzUsuń

Nie trzeba wydawać fortuny by być piękną i modną:) Zachęcam do wspierania mojego zapału komentarzami:)