wtorek, 16 lipca 2013

Kopytka i ogonki z wyprzedaży - dodatki i ciuszki z eko bawełny w KappAhl


Licząc na to, że mimo końcówek wyprzedaży trafię na jakieś skarby, zrobiłam szybki rajd po Centrum Handlowym Plaza. CH to dość duże słowo w kontekście Plazy, bo nie ma tam wielkiego ruchu  coraz więcej sklepów się zamyka ALE w kontekście Plazy działają dwa ważne faktory; mianowicie: a) nie ma tam tłumów ludzi i b) jest tam mój ulubiony KappAhl :) Co prawda ceny bez przecen są tam dość wysokie, ale na szczęście to sklep który dba o klienta i zapewnia mu zniżki przez cały rok (o sklepie jeszcze będzie osobno, ale na razie bierzemy na ruszt temat kluczowy czyli - SALE!). Na zdjęciu u góry jest kolia, która kosztowała 39,90zł (albo 49,90zł zabijcie mnie nie pamiętam). Przeceniona na 20zł, z moją zniżką klienta - tylko 16zł! Leży cudnie i jest bardzo elegancka. Był jeszcze kolor błękitny i czarny. Cudeńko.


Zakupiłam jakiś czas temu taką koszulkę i jako, że znakomicie sprawdziła się na rower (jestem krakowską roweromaniaczką) postanowiłam nabyć dwie kolejne. Korzystając z promocji "Weź 2 płać za 1" nabyłam dwie za zawrotną kwotę 20zł (w sumie - czyli 10zł za sztukę!). Koszulki są dość luźne (noszę rozmiar 38), a KappAhl ma zawyżoną numerację, więc rozmiar M jest u niech na naszą eLkę, ale przy wysiłku fizycznym lepiej sprawdzają się przewiewne koszuliny, więc ta to strzał w dziesiątkę! Wykonane z ultra-delikatnej, ekobawełny są wymarzonym elementem stroju na rower, fitness czy inne aktywności fizyczne.


Tutaj prezent dla taty i chłopca - dwie męskie koszulki wykonane z wysokiej jakości ekobawełny za łączną kwotę 30zł (czyli 15zł za sztukę). Żeby nie było, że Panów nie rozpieszczamy...;)


A to prawdziwy SZAŁ!
Podeszłam do kasy z prawdziwą chęcią by zapłacić za to cudo 12zł, a przy kasie Pani mówi do mnie: 4PLN!!!
To zdecydowanie okazja tej dekady :-)

***

Korzystajcie z KappAhlowej wyprzedaży, bo promocja dotyczy zarówno rzeczy dla Panów i dziatuszków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie trzeba wydawać fortuny by być piękną i modną:) Zachęcam do wspierania mojego zapału komentarzami:)