piątek, 19 lipca 2013

Naturalność aż piszczy - czyli promocja na zrobsobiekrem.pl


Powoli przechodzę na jasną stronę mocy i zaczynam stawiać na naturalne kosmetyki. "Zrób sobie krem" to sklep w którym możemy kupić mnóstwo produktów tak naturalnych, jakby dopiero co zostały zerwane z krzaka (tudzież wytargane z innego chaberdzia). I pojawiła się niewielka, ale tak czy siak: PROMOCJA:)

Czekam na moją przesyłkę pełną naturalnych skarbów (opowiem o niej jak dojdzie, can't wait!!!), a tymczasem szybki newsik o promocji na stronie sklepu. Otóż możecie tam dostać 5% zniżki na zakupy! Na stronie sklepu znajdziecie specjalny kod. Będzie on aktywny od 22 lipca.

Oleje, maści, mazidła i specyfiki różnorakie... lubię to:)

2 komentarze:

  1. Świetny blog :)
    Nie słyszałam o czyś takim ale wydaje się to być fajnym pomysłem :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga oraz do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję:) Dopiero startuję i takie pozytywne sygnały baaaardzo pomagają mi utrzymać entuzjazm blogowy na wysokim poziomie:)

    Zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Nie trzeba wydawać fortuny by być piękną i modną:) Zachęcam do wspierania mojego zapału komentarzami:)