wtorek, 30 lipca 2013

Akcja promocja: cenowe okazje w drogerii Firlit - dobre miejsce dla kosmetykomaniaków


Trochę przypadkiem trafiłam dziś do drogerii Firlit w Krakowie i zdziwiłam się bardzo, bo zawsze byłam wierna Rossmannowi (nie mieszkam blisko centrum, a tam mieszczą się drogerie Firlit) a tu czekały na mnie takie miłe niespodzianki cenowe... Poza aktualnymi promocjami niektóre produkty w ogóle są w niższej cenie!

Olejek Łopianowy z olejkami drzewa herbacianego i rozmarynu (stała cena) - 5,60zł!
Mam olejek ze skrzypem polnym i jestem bardzo ciekawa co ten zrobi z moimi włosami... :)

Jantar moja miłość - 9,90zł. Dobra cena :)

Odżywki KillyS - HIT TOTALNY! Możecie kupić dwa lakiery w cenie jednego! Jeśli jeszcze nie miałyście okazji spróbować tych odżywek i utwardzaczy to koniecznie przetestujcie. Powstanie jeszcze post dotyczący tych konkretnych kosmetyków, bo uważam że są genialne i chcę je promować na wszystkie możliwe sposoby, bo nie dość że znakomite, to jeszcze cena fantastycznie niska. Normalnie jeden lakier kosztuje 10-12zł, a tutaj za 10,30zł kupiłam DWA!


W sklepie znajdziemy bardzo duży wybór produktów Green Pharmacy: szampony, odżywki, mgiełki... a ceny dość przyzwoite. Mamy wybór odżywek Radical i sporo produktów, które włosomaniaczki lubią najbardziej... :) Wybór jest ogromny, więc spędziłam tam sporo czasu i wydałam trochę kasy... :)

Drogerie znajdziemy nie tylko w Krakowie ale też w innych miastach: w Żywcu, Oświęcimiu, Myślenicach, Suchej Beskidzkiej, Mszanie Dolnej, Bielsko-Białej, Niepołomicach, Makowie Podhalańskim, Kętach, Krzeszowicach i Limanowej.

2 komentarze:

  1. a W Poznaniu są?:-) Odżywek nie próbowałam, muszę wypróbować zwłaszcza,że mam słabiutkie paznokcie. Ceny naprawdę okazyjne. Ten olejek chyba powinien mieć nazwę olej bo chyba nie ma olejku z łopianu , bynajmniej nie słyszałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczytywałam się w skład tego olejku i nie ma w nim co prawda olejów mineralnych, ale jest tajemniczy składnik vegetable oil (nie ma pewności tak naprawdę co w nim jest:/), rafinowany olej z kukurydzy i wyciąg ze skrzypu polnego, więc pewno nazwa 'Olejek' dotyczy mieszanki olejowej obecnej w butelczynie.

    Niestety o Poznań chyba nie zahaczyły te drogerie, chyba skupili się na południu Polski:(

    O lakierach jeszcze napiszę, ale już teraz powiem, że jest remedium na paznokciowe problemy i utrzymanie lakieru na paznokciach cały szmat czasu:)

    OdpowiedzUsuń

Nie trzeba wydawać fortuny by być piękną i modną:) Zachęcam do wspierania mojego zapału komentarzami:)